Du kan spåra din beställning genom att klicka på det alternativ du väljer att skicka med, kopiera helt enkelt spårningskoden och klicka på det valda fraktalternativet.
DHL : Om du har valt DHL / DHL Express kan du hantera din försändelse med den officiella DHL / DHL Express-appen. Där kan du ändra leveransalternativet till någon av DHL:s många serviceställen om du inte är hemma vid den givna tidpunkten DHL kommer och levererar paketet.
Asendia: Med Asendia kommer du inte att kunna spåra paketet de första 2-3 arbetsdagarna på grund av transport av paketet från vårt lager till Asendias sorteringsanläggning i Tyskland. När Asendia tar emot det kommer du att kunna se uppdateringar om paketet från den punkten.
All Post: Med post kan du spåra ditt paket med Packeta tills ditt paket anländer till ditt land, spårningen som ger från post fungerar inte innan det kommer till den valda posttjänsten i ditt land. När du kommit till vald posttjänst kan du spåra den via vald tjänst. Observera att det är normalt att paketet inte har några uppdateringar från Prags sorteringsanläggning förrän paketet anländer till ditt land och det tar normalt cirka 2-3 arbetsdagar innan paketet som transporteras från Prags postsorteringsanläggning anländer till ditt land.